Treat you like shit!

Yes, min mobil har blivit helad. Nu kan jag ha den hur länge som helst. Den har funnit en plats i mitt hjärta.

För mig är en högprioritet hos mobil att man ska kunna behandla dem som skit; kasta, gräva ner och tappa i grus m.m.

Fast det är ju kul om de kan spela musik också. :/ 3310 är ju inte så bra på det.



Bajs på de två sista timmarna i kemisalen! Ibland mår man bara piss, seriöst Am I wierd eller bara kvinna?
Nu har jag fått te i mig och jag mår därför Toppen!  Jag skriver inte te som prybil gör (The) för då tror man alltid att hon börjar snacka engelska. TE!

London i vår då tjejer! Ni får hemläxa att hitta så billigt flyg som möjligt! Och helst ska vi ta så lite ledigt som möjligt från skolan. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0