Take it or leave it

Vädligt mysigt att fika med robert. Han hade bestämmt ett fik jag faktist aldrig varit på. Bravo! "Öfre slotts" eller nått sånt hette det pch låg väldigt långt upp bland uppsalas gamla stengator.

Tack robert för en väldigt trevlig present!

Efter fikat tog jag bussen till lo med en ständig längtan efter tuggumi...fick aldrig något tuggummi den kvällen. Dagen blev rätt lyckad ändå. Efter mötet åkte jag och nikolaj runt till en massa oöppna mackar för att köpa ostbollar..(är inte statoil den vakna butiken!) Grr..!

Vi struntade in de där bollarna och åkte vidare hem till Nikolaj för att se sagan om ringen (första filmen). Det blev till attvi såg halva..Nikolaj började må dåligt. Kallsvettades och skit..inte kul!

Nu ska jag iväg till jobbet!

Nikolaj<3
Hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0