sixty two

Hej hej.

Slutade kl två i dag! Skönt. Så sken solen också. Toppen. Noomi hade rätt, den här dagen kommer att bli en bra dag!

Efter skolan åkte jag till stan för att kolla om de där skorna på monki hade kommit in. Såklart hade de inte det. Sluta retas med mig skor!
Köpte iallfall en glasnagelfil och en hårklämma. Allt för ynka 62 kr. Fynd!

Jag har just ätit kladdkaka...jag borde kanske börja träna med nått? Hade tänkt att gå på innebandy på lo i dag kl 19 men mamma är inte hemma och jag har lovat pappa att laga mat idag till kl 19. Mkt oplanerat. Så det blir nog till att skjuta upp på den träningen . . .

Så har jag en undran till hlödver. "När är min boggdesign klar?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0