Lumpen

Väldigt vad veckorna går fort. Fast jag vet inte om jag längtar till helgerna..inte den här iallfall. Ska jobba 8 timmar i morgon på donken. Inte jätte lockande, nej. Ska nog försöka åka in till Kulturnatten en sväng. Beror lite på i vilket skick min kropp befinner sig efter arbetspasset. Vi får se.

Tydligen tycker pliktverket att jag verkar va en lämplig tjej för lumpen. Tveksamt om jag håller med men jag accepterade iallfall nyss till mönstring. Därefter tror jag att det är stopp för mig innom lumpen. Och om de inte håller med så gör jag det!
Jag är tyvärr nog lite för bekväm för lumpen. . .

Nea ska nog komma hit om ett tag. Jag ska ge henne en ny look när det gäller hår. Zip zap! Så är vi även tvingade (av oss själva) att baka nått som natta och nea i morgon ska sälja på torget. För vi ska till Berlin! Yes!

Så är det mötekväll..Jag ska dit har jag nog tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0