In the hands of Hlödver

Bloggen ligger i hlödvers händer ett tag framöver.

Kommentarer
Postat av: Joseph

Det tycker jag är väldigt bra gjort. Hlödver är så mycket bättre än jag på alla sätt och vis.

2008-09-02 @ 20:50:56
Postat av: Hlödver

Men Joseph då, du vet att är bättre på alla sätt. Jag önskar jag kunde vara som dig. Hur ska jag någonsin nå den standard du har skapat? Jag älskar dig.

2008-09-02 @ 20:52:07
Postat av: Joseph

Men nej! Sluta ljuga nu och väx upp din skit! Du är bäst! Det är bara så. Och jag älskar dig mer än du någonsin kan älska mig.



Fakta!

2008-09-02 @ 20:55:29
Postat av: Hlödver

Du förstår helt enkelt inte, eller hur? Du är min räddare. Jag hade inte varit den jag var om det inte vore för dig. Du visade mig vägen, du gav mig den kärlek jag innerst inne saknade. DU är det bästa som har hänt mig. Även om du inte kan acceptera det så är du en bättre människa än jag någonsin skulle kunna vara.

2008-09-02 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0