Du vill inte va som mig.

Varför ska jag ha sån himla otur i allt jag gör. Jag kommer få ha den där fula nokian tills jag dör, bara för att jag har en pappa som tvingar mig att lägga alla mina pengar på nått fucking sparkonto som jag får använda när jag blir vuxen. Typ alla mina pengar har nu flyttats dit för pappa är ju ekonomisk rådgivare så han är van att ta folks pengar och flytta dem vart han vill.

Han tänker inte på att hans kunder typ är miljonärer och inte märker om de tar hälften av pengarna och flyttar dem till ett avlägset konto där de växer. Men jag som fattig (nu mer pank) student lider av det.

Jag vill att nikolaj ska ta hand om mig nu. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0