xoxo gossip girl.

Rise and shine sleepyhead!

Jag är redan uppe, vissa av oss jobbar på helgen förstår du. Halv tolv till halv tre. Ingen tid att skryta med men jag måste erkänn att det kan vara rätt skönt att ha korta pass ibland!

Igår kväll var det möte på lo. Bra möte, och efter mötet tränade alla duktiga dansare på ett nummer som de idag ska visa  upp på Grand. Det kommer bli Grymt! 

Pratade med trevliga människor, träffade bland annat min ängel eli. Ohh. <3 Henne  saknar man. Vi har en date, hon och jag. En riktigt date. Iallfall. . .jag hade ju planer för kvällen med två pinglor, ester och noomi. 
Vi skulle fara mot mig kl 23:00 för att se gossip girl. Eller rent av frälsa ester till gossip girl, flickan hade ju inte sett det förut. Frälsningen gick super, och vi tre fick manligt gästande på våran gossip girl kväll av Nikolaj och Gustav som faktist uppskattade serien!
 girl




















Väldigt trevlig kväll, så är det ju trevligt att esters och mitt hus är så lika. . .enligt henne.  ^^

Ikväll är det Grand kl 19. Var där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0