Du borde veta det här.

Här sitter jag och doppar kanelknäcka med ost på i teet/tet/theet/thet eller hur du har lust att skriva det.

Kort dag, känns som om jag skriver det ofta. Inget att klaga på. Var påhemvägen förbi ica och shoppade lite picknick till i morgon. Orienteringsdag med vallen ute i Lurbos (?) djupaskogar. Om nu nån människa kan hitta dit. . .Så jag använde ett av de orsakerna att vi ska va tacksamma till internet. Eniro

Här har du en karta som visar hur du åker från Livetsord till Lurbo. Där alla tvåor ska va kl 10.

karta till lurbo

Så har jag köpt Half baked. Tydligen en storfavorit som är rätt ny i sverige. Måste ju testa, men inte idag. För ikväll ska jag träna innebandy med flickorna på lo.
 
bj

Andra glassmaker som borde komma till sverige enligt mig är:
- Coffee HEATH® Bar Crunch
- Banana Split
- Mint Chocolate ChunkTM
- Imagine Whirled PeaceTM 
- Neapolitan DynamiteTM
- Vermonty PythonTM
- Dave Matthews Band® Magic BrowniesTM Encore Edition
- Brownie Batter
- S'mores
- Dublin MudslideTM
Orkar inte rikigt skriva om vad alla innehåller. Men klicka här så får du se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0