slå ett slag för vänskap

hej. Orkade inte skriva nånting efter min hemkomst från nikolaj. När jag hoppade ur epan hade jag bara lust att slänga mig på sängen, och bara strunta i smink kläder och allt sånt. . . .men tanken att vakna upp dagen efter med utkladdat smink över hela mig fick mig på andra tankar. . . .

Idag var jag DUKTIG och gick på mötet. Borde få det till en vana. . . "En god vana är en ...bra vana!" (jag får alltid till det på kvällen). Efter mötet gick jag och carro en promenad hem till mig och lagade grekiskkycklig . . .vi micrade den själva - duktigt. Senare droppade otroligt trevligt folk en efter en . .Nikolaj, Hällis lite senare Lise och på kvällen även Alex. Som kom hem tidigare från sitt hemland. Trevligt att ha en saknad själ tillbaka. ^^

eli dejt.
















Imorgon är det heldags dejt med eli. <3 och sen på kvällen dekoration inför youth!

Idag åkte prybil till London och Brink till Thailand. Jag är avundsjuk och lycklig för deras skull.

Kommentarer
Postat av: ♥JuJu♥ Mode- & Fotobloggaren

Tack :)

Söt bild!

2008-10-26 @ 23:02:31
URL: http://shesmiles.blogg.se/
Postat av: Anna j.

Haha, ja ^^ vi hade tänkt det :3

Fast på lördagen tror jag :S

2008-10-26 @ 23:10:00
URL: http://annajin.blogg.se/
Postat av: matilda

jaadu, det undrar jag också, trodde det var kompisar först, men det har blivit komplicerat, men jag åker ändå :) . var i uppsala håller du hus då?

2008-10-26 @ 23:19:27
URL: http://mattulda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0