skratta dig hes

Jag vet att du sitter spänd som en gitarrsträng och väntar på att få höra hur det gick på Eat my shorts första match!

Jag är nu hemma, ny duschad. = mysig och kramgo. (varför är inte niko här nu)

Under mina många år som innebandyspelare har jag ALDRIG fått ropa SPRING! till mina lagkamrater. Men i dag togs den oskulden. Flickorna är bättre än va de själva tror, de är passiva. Flickor ni måste börja tro att ni kan, och ta för er mer av spelet. Var lite ego och dribbla bollen, skjut själv o.s.v. . Ni kan det bara ni försöker lite till! För låt mig aldrig mer behöva ropa att ni ska springa med bollen. Att gå med den är självmord.

Jaa..matchen var hård, svettig och rolig. Men Domaren var liite mesig. Man fick ju knappt röra motståndaren utan att han visslad, kanske hade han fått en ny pipa? Han verkade iallfall ogilla mig, han blåste av lite när som jag näramde mig en tant. (hoppas inte jag ser ut så om 30 år) Tänkt dig en chokladkopp typ. . .usch nej.


Snygg logga till laget? :P
eat my

Sov gott nu folks. I morgon är det ju Fredag.

Vad hände med vår date prybb?

Kommentarer
Postat av: Prybil

jag venne... senare i e.m, typ innan ikväll? :)

2008-10-11 @ 13:01:34
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0