Skogsmulle äventyr.

Innerst inne ville jag gå vilse. Bara för en kortis. . . fast så blev det inte. . .det var ju jag som läste kartan! Är ju svårt att vara så dålig ;) Skämt o sido.

Vi gick på en rofylld vandring i Lurbos (?) djupa skogar. Vi gick typ på 2 timmar nånting. . .2,15 eller nått. Det var trevligt. Men varför har de inte orietring på våren så man slipper frysa bort sina tår?

Vi hade med våra väskor på vandringen och gick och hade picknick mest hela tiden. Jag är nöjd med min insatts. Ännu bättre kändes det ju att trots att vi gick ut sist av alla kom vi inte in sist! Nikolaj och Hällis kom bland annat efter. Att vinna mot min älskling är nog något av det bästa som finns!

nattapatta

Det gjorde hela dagen. <3 Tack nikolaj för att jag var bättre än dig. (moahahaha!)......och tack natta för trevligt sällskap!

Det gjorde vi bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0