Röda ormar borde inte få finnas!

Min skoldag är nu over. (: Två tyska lektioner och en natur. . . åkte hem, lagade tacos (!) kollade lite på tv och nu sitter jag här med företagsekonomi läxan. Som tydligen ska in på onsdag. Inte i morgon alltså. Röde orm går inte alls bra.  . . funderar på att ge upp hela saken.

Min godisfasta går susen. Jag har redan tackat nej till choklad. (:

Ikväll blir det match med eat my shorts mot pumorna. Jag ska va vänster back med Nathalié som då självklart är på min högra sida. Vilket team!


Kommentarer
Postat av: nathalie

ush på mig. ville så gärna vara med, bara om jag hade jobbat i tisdags ist för idag hade det funkat galant! hur gick det btw? :)

2008-10-09 @ 21:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0