Maskattack

När jag gick hem i regnet höll jag på att kliva sönder 318 äckliga maskar. Man fick hoppa fram lite kors och tvärs för att kunna gå helskinnad hem. . . äckligt.
mask

På tala om maskar vill jag vara med och fixa våran studentbal. Moahaha.


En sak som oroar mig är att jag inte fått några pengar ev er tyska fan. Inte vad det står på mitt konto iallfall. :/ Gav jag bort pappas kontonnummer? I allafall är min pappa hyper bra på sånt därnt så det fixar sig. Han grejer nog fram pengarna på nått vis. Oroa er inte.

Nu ska jag laga lite tacos.

Ciao.

YES! Jag har mer pengar än jag trodde.


P - Det går bra att ringa nu...

Kommentarer
Postat av: natha

whoopsi. fann du mina?

2008-10-16 @ 13:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0