Anna Martina Lovisa

hm

Nämn något om vi inte vet om dig.
Jag har ett födelsemärke mellan ringtån och lilltån på högra foten.
Hur många gånger om dagen äter du? Frukost, Lunch (oftast), Middag. . och några koppar te.
Vad för skor i vinter? Jag vet inte om jag tänker köpa några. Vi får se. Annars tar jag nog lite olika . . De som passar till kläderna.
Senaste inköpet? Jag tror det kanske kan ha vart en svart kjol.
Hur ser en bra lördag ut? Jag jobbar inte utan är med nikolaj och har det mysigt.
Kan du gå i högklackat? Ja.
Vad är det absolut bästa du vet? Det bästa är att bara känna att allting är bra, ingen oro och inga måsten.
Vem är den som gör dig lyckligast? Helt klart Nikolaj.
Vad har du för vinterjacka? I år har jag köpt en varm, svart. Från HM.
Förebild? Ingen direkt speciell.


Favoritbok? Gossip Girl böckerna. 
Cyklar du med cykelhjälm?
Nej.
Vad är du på för humör nu? Jag mår fint, det betyder att jag är glad.
Vilket språk läser du?  Svenska, Engelska och Tyska.
Är du musikalisk? Nej, det tror jag inte. Fast jag brukar sjunga för mig själv.
Vad skulle du vilja heta om du fick bestämma? Oj, det vet jag faktist inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0