ursinnes!

Det var den dagen då alexandra åkte till ödeshög och lojloj låg sjuk hemma i sin störtmysiga etta. . . . alltså. Mindre rolig dag. Men då är det ju tur som bara den att underbara noomi finns. Vacker som hon också alltid är sprider hon glädje och gör mig lycklig!
En hel del skratt fick vi till idag, visst?! haha..!
Tyvärr kommer inte jag ihåg några "citat" men det brukar ju hon vara desto bättre på. . .så du kan ju kika om hon har kluddrat ner nått minnesvärt!

Är rent ut sagt, gräsligt otaggad på att cykla iväg på mötet och låssas vara taggad.( För jag är otaggad.) Hm..nikolaj sa att jag skulle dit så vi får se vart det bär av. . . SATC med noomi ikväll!

Robert tycker att jag är en dissare, men det är jag inte. Jag är bara..upptagen med annat.

Kommentarer
Postat av: Pinsamhetsbloggen

Tycker du om att skratta? Vill du ha lite reklam för din blogg? Gå då in på denna blogg: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se, läs alla de pinsamma historierna och skicka in en egen. Länkar gärna till just DIN blogg, om du skickar in en egen pinsamhet. Du får även vara anonym om du vill. Ta en kik!

2008-11-29 @ 19:54:14
URL: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0