trubbel och jubel

Var på träning nu på kvällen. . . jag kom på typ 20 minuter innan den började att jag inte hade ätit, bytit om eller nånting. Så jag bokstavligen kastade i mig den jätte goda maten och rusade iväg på min cykel. . david tränade oss. Bra!

. . Sen när jag skulle cykla hem kom problemet, mitt lås hade fryst. Jag som alltid har med mig låsspray hade inte det just den här gången. Snacka om att ha oflyt. Bra som jag är lyckades jag nästa bryta sönder min nyckel också.
David, snäll som han är kom och körde hem mig istället. Ska ta tag i cykel i morgon!

rebecca, cykel
snygg trollbild på systern                              cykel.(bild)

Så fyller min lillsyrra 13 i morgon. Upp tidigt och fira!

Kommentarer
Postat av: FEBB

yes!

2008-11-06 @ 23:10:57
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0