Så nu vet du det!

Fredags möte i går kväll med jocke, ruskigt bra och som vanligt kul!

Efter mötet gick jag hem till abbe med gabbi och där lekte vi charader tillsammans med; abbe, nikolaj, andrea, victoria, atossa, arash och emanuel. Skojigt och flickorna vann! Najs. 

 
Så i dag är mina planer att alex snart kommer hit och så gör vi nått, (lär ju snacka om årsboken, den kommer alltid upp på nått vis. Skurk!) Sen ska vi hem till milla med carro kl 4 och laga middag och ha allmänt mys! Senare på kvällen..kanske bio eller något annat "dejtigt".


P!!! Snart måste vi prata annars kanske jag spricker eller nått?!



Kommentarer
Postat av: Prybil

hahah!

Säg ett datum, vilket som helst.

(jahaa.. 29 maj. NEJ! Det finns 365 dagar på året och du väljer, "whats love got to do got to do", Hallå farfar, 1:a på chaerlston-listan...)

Jag vill också prata!

2008-11-23 @ 09:48:21
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0