kärleks-taliban-stad.

Zip. Zap. Dagen över och jag han knappt med. . . jag vågar inte säga "tiden går så fort när man har roligt", för det brukar misstolkas och göra lärare arga.  Men så var det faktist ändå. . .lite natur med bara några få flickor och nikolaj. Resten skolkade eller var ordförande i elevrådet. Sen lite företagsekonomi då jag och alex ritade en estetisk kärleks-taliban-stad.  Med massa människor vi känner i. Den blev riktig fin, får försöka lägga in den här för här sparas minnen man vill spara.

Required existence mutuallyToy Soldiers (silhouette)


Sen chapel, ett bra sådant också. Så vann min pojke pris för mysigast i skolan. Najs. Han fick lite te som jag tänkte nalla lite av förmodligen. Han är ingen riktig tedrickare. Men visst tycker han om det, fast han gillar mest att förneka det i "samhället". Men jag vet, han gillar det. (lite)

Så kan jag passa på att tipsa om ett underbart te. "citron och ingefära" sitter faktsit och dricker det just nu det är lite fränt va?

Har föresten kollat över min budget nu också, och så har jag kollat på olika universitet som jag tänkte gå på. . . .det lutar åt ett. Som jag verkligen måste sattsa ordentligt för att komma in på. KTH my friend.

P (!) kolla upp chalemers, så vitt jag vet så har de ingen mäklarutbildning!

Kommentarer
Postat av: Prybil

jag sitter och pratar med dig men du pratar med nikolaj.. visslar

the är underbart!



btw.. det finns inget annat än Göteborg som gäller!!

2008-11-13 @ 17:21:57
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0