kom och ta mig bara.(gäller endast utvalda)

Ledig från skolan i dag, Ledig för att göra något annat.

Nu är det så att jag, alex och linnea skulle döma 6-7:ans innebandy. Roligt, lätt och KALLT! De få gångerna man blåser är när de gör mål eller dör. Ingen dog, så jag fick inte blåsa så fasligt mycket alls. Men huuuvaligen vad kallt det är i Allianshallen. Jag sprang runt i mina vantar och försökte förgäves blåsa när det råkade komma ett litet mål, tyvärr hann oftast alex före mig. (Jag hade ju mitt vant-problem). Men det var iallfall uppmuntrande att se henne vara så nöjd som hann före mig hela tiden. Ära till den där tjejen!

...som jag sen gjorde besviken. Jag var ju faktist tvungen att hjälpa en vacker vän i nöd. Simone måste ju ha nån att öva sig på att snacka om smink och sminka samtidigt. Jepp, det var mitt eftermiddags-uppdrag. Vara en "helt-bortkommen-smink-kund" Jag fick en Festmakeup, och en sotad. Och Ja, simone jag får väl erkänna att jag passade rätt bra i ögonskugga. . . men fortfarande att jag suger på att sätta på det. Så jag besparar bara omgivningen en skräckupplevelse genom att inte använda ögonskugga. - När jag sminkar mig själv d.v.s. ;)  SIMONE, du får gärna sminka mig när du vill. Jag är tillgänglig. Alltid, kom och ta mig bara. Jusste det kanske man skulle säga, det var på FACE Sthlm.


Återfuktigningskrämen som är på bilden, var helt otroligt mysig. Den önskas i julklapp!

Nu blir det tyskaglosor i hundratal och sedan utvecklingsamtal.

Kommentarer
Postat av: nathalie

coolish, jag vill se hur du blev!

2008-11-05 @ 18:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0