DALAHÄSTAR

Hallå!!! Jag åt en lussebulle! Såå sjukt mkt man kan sakna något som så fort försvinner!
Oc h mohaha. Jag dissar prison break. Har kommit på att det finns något mer för mig än att följa serier av tvång. Man fastnar seriöst så lätt i serier. I varjefall jag. Är tydligen svag för sånt. .

Kom nyss hem från Bönegrupp hos Milla. Hon och Lisa är helt underbara! Tack för allt, verkligen!

Föresten tjejer, tack för gårdagsdygnet. Ni är så sjukt bra! Verkligen, vi borde göra det som en tradition eller nått. .Sleepover. OCH vi måste typ utomlands i sommar! Då tycker jag att P ska hänga med så hon och LOJLOJ ska få se hur läskigt lika ni är. Tänk va otroligt bra jag har det som känner två som ni. Finns ju endel som har oturen att inte kännan ens än. Men det bästa med er är att ni är lika men så olika. Djup. För djupt för mig därför sätter jag här med punkt och säger inget mer.


Lycka är att få sova över hos lovisa med DALAHÄSTAR täcke! 
b

Sthlm i morgon, jag har inte den blekaste om nånting. Hur tar vi oss dit? När? ..vet knappt varför. Borde nog ringa rektorn, eller kricke.

...Kricke får det bli..

jag avslutar med ett hjärta till nikolaj! ♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa Berg

Håller med P. om vad hon kommenterade i tidigare inlägg, haha.

Förresten, Martina du är så galet stört bra :D Alla skojiga grejer vi gjort & gör nu framöver får de definitivt bli repris på - skoj ska vi ha :D Du är sötast, kärlek.

2008-11-25 @ 08:11:52
URL: http://martinamoregaard.blogg.se/
Postat av: Maja

Hur kan du dissa PRSION BREAK?! Bästa som hänt svensk TV typ...puh.

2008-11-26 @ 09:05:01
URL: http://moviestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0