Yearbook, you know ^^

. . . Rolig dag, känns det som. Vet ännu inte varför. Jo kanske för att årsboken kom och den gör att hela skolan helt plötsligt verkar sååå himla kul! Det är ju bra att få olika synpunkter på den saken :) Kanske man borde uppskatta skolan mer? Verkar ju alla andra göra. :P Annars måste jag bara säga att de mesta som står i den där boken är .. . låt mig säga det, Klockrent!  Verkligen, saker man inte tänker på men som verkligen stämmer.

Har ännu inte tagit mig hela vägen igenom, och jag är ledsen att säga det men jag orkar inte läsa om alla viktiga individer som råkar finnas i den där boken. Hur kan man inte veta vad alla heter när skolan är såå tiny? Det skulle jag sagt att jag funderar på i den där intervjun om alla personer på skolan i årsboken.

Undra vems om gör den nästa år? Den måste bli bra. Jag tänker ju köpa den, det är ju värsta minnes boken ju!

yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0