Vad tycker Martina om?

Slutade skönt nog redan vid ett, eller slutade och slutade. Då beslutade jag att det var onödigt att stanna längre. ;)
Hemma har jag nu äntligen kryssat klart alla miljarder frågor om allt, verkligen ALLT du kan tänka dig i en undersökning från SIFO. "Du är utvald, gör din röst hörd" Nu har jag gjort det och det var mer jobbigt än roligt.

Har just börjat och just avslutat min hjälteromanuppsatts. :D Känns mer än bra, jag är riktigt nöjd. Jag tror att Inger kommer att gilla den. Men då var de bara att börja skriva på sitt argument tal. Och jag ska ha världens mest oseriösa. Tack vare alla våran Martin från Göteborg! (Inte han i stallet prybb) :P


"Avocado är den bästa frukten"



haha, finns det nått mer klockrent för mig, och mer oseriöst? Bara jag gör de bra, det är ju nått jag står för.

Här kommer en lista på saker och sånt jag gillar. . . .

Gilla listan:
- Nikolaj (Såklart överst, sen är de ingen ordning)
- Avocado
- Ben & Jerry´s glass
- Astrid Lindgren och hennes sagor
- Desperate housewifes
- Brie ost
- åka på semester till varma ställen och bara steka hela dagarna
- Mina telefon Dejter med prybb! ;)
- Joggen
- Mitt visa kort ^^ <3
- Dennisar, blåbomber och chokladpengar / knappar eller va de är.
- Färskpressad juice
- Skor, av alla dess slag! Ge mig ett par skor och du har gjort min dag!
(37)

. . . .Så gillar jag bergis mer saker men ändå. De är viktviktga saker för mig!  


Kommentarer
Postat av: Prybil

martina! jag saknar dig.. kom till mig!

2008-05-15 @ 17:14:41
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: simone

avocado är väl ingen frukt heller! :D

2008-05-22 @ 19:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0