Jag går inte att undgå, vare sig du vill eller inte.

hej.

Det var ett tag sen, min dator har varit sjukare än vanligt. Som man kan säga på ett mer diskret sätt.

Igår var jag med min favorit pojke picknick vid eken på stigen brevid cyklen. Ni vet säkert vart det är ;) Mysigt var det iallfall. Men jag fick tjata på honom ett tag innan han gav sig att vi skulle picknicka någonstans förutom hemma på baksidan, som hans lata förslag var. Men även som andra flickor uttnyttjade jag min inteligens och övertalade honom att det var mer "påriktigt picknick" om det tog ett tag innan man kom fram. . . 
Och som väntat sa han efteråt, "det var en bra idé med en riktigt picknick" Tjejer kan, om de vill! 

Idag städades skåpet ur 300 skilssmässor uppkom. Mellan människa och skåpnyckel! Det känns lite empty utan dem, tunt. Kalloppsen fick Edefors att bjuda mig på max och det uppskattades, lång kö och trevligt sällskap (: 

Så har det gått rykten om att någon har köpt en riktigt nice gul "studentpartydress"
I want to see it! ;)  Coming soon ;)

Toppade även håret i dag, nu är jag redo för sommaren på ritkig! Kom an! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0