Hard work work! (8)

Ja du gick från 10 till 17:40 i dag. Det var ju roligt. Gå i skolan hela dagen. Sen hem och plugga till Företagsekonomin och Matte. Toppen båda är tänkar ämen, så tyvärr prybil verkar jag vara den upptagna kvinnan i dag. . . Men . . .så lätt blir du inte av med mig. Jag ska nog smussla fram någon tid i framtiden. Snarast!

På fredag är det Studenternas :D Det brukar betyda sol och glada miner! Jippi, det är jag verkligen taggad på. Vill också försöka klämma in ett friskis pass nånstans av något roligt slag. Jag och eli har funderat på spinning. Vi tänkte dissa allt med armar, för stackars oss är så otränade så att vi fortfarande har pain i dem sen fredagens workout med skivstången. Det är så att man skämms!

Men här fälls inga tårar. Nu tillbaka till plugget!


Kommentarer
Postat av: Prybil

ja det hoppas jag.. verkligen!

2008-05-07 @ 00:07:30
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0