Cat.

Duschen och frukosten avklarad. Små amerikanska pannkakor och en hallonsmoothie blev det. Sitter just nu här och borstar mina tänder och känner ingen som helst stress. De var kanske inte så illa att bli väckt vid 10 ändå.?
Jag har ju tillomed sällskap! Cindy, the one and only! ;) Hon lägger sig ofta bakom datorn och tittar fram när man är ensam hemma med henne. . .

Fast ändå, jag saknar lite den där super pluttiga katten som vi hade, chessie. Hon satt alltid uppe på axeln, som en papegoja typ, haha det var mycket trevligt! (: Varför är inte min katt så nu. . . . osis.

















onej min "enter" knapp fastnade.


Kommentarer
Postat av: Prybil

var pannkakorna blåa? :p

2008-05-19 @ 16:07:32
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0