Yellow vacation! ^^

Påååsk lov! Ooo! Det känns underbart! Efterlängtade lov, som jag nu vet hur jag ska tillbringa! :) Känns tipptopp!
Dagen var kort och onödig. Skoldagen alltså..den andra dagen har knappt börjat. Vi hade först idrott, det var inge vidare...sen var de att byta om snabbt och så gå i snön till skolan och lära sig lite om kjell´s kor. Efter den timmen var det en lugn stund av historiafilm tittande. Inte så värst trevlig film bara..om slavar. :/

Men sen var dagen över och glad som jag var glömde jag helt bort att hämta ut mina tåg biljetter från SJ. Det får jag väl göra i morgon då...jag kom hem fortare iallfall ;)

Nu är ju frågan den. Vad ska martina tillbringa sin första dag med? Hm..jo hon tar en kaka..nej två. Då känner hon sig väldigt onyttig och vill springa. Men det är ju såå skönt att bara göraingeting! Så..jag vet inte..Jo. Jag måste träna. Har inte gjort de på en vecka ^^ Latis!

So long långkalsong ;)


Kommentarer
Postat av: Kevin

Okej, då har ni väll en iaf. Här i sthlm finns ingen.. Hhee, sychst blogg btw

2008-03-20 @ 18:51:42
URL: http://sonude.blogg.se
Postat av: Eve

Skönt med lov :)

2008-03-20 @ 18:56:56
URL: http://eev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0