Var inte Gul påskens färg?

har nu varit här hos prybb i lite mer en ett dygn. hitiils har allt varit toppen, utom vädret som bokstavligt SUGER! Trodde att jag kommmit till sveriges värme. Men jag hade tydligen misstagit mig på den punkten ;) Snö varé! Inte så lite heller, heden är VIT! Inte grön...men de verkar inte hindra alla fotbollsnördar.

Igår kväll fick vi besök att 8 stycken glada göteborgare  ^^ Kvällens programblev intställt så deblev en uppdelening, hälften av flickorna fikade på tintin och den tröttare delen kollade på film. :) Menvisst hade vi de trevligt! Trött man va också ;P Kände mig väldigt osocial.

Skyller på en tidig morgon och kort natt ;P haha

Idag har de vart stallet somgällt hela dagen. Känner att jag börjar lära mig lite om stallsaker. Sånt kan va bra att veta om nån någon gång skulle komma o säga. "hej, här får du ett stall och en häst, jag går nu. Du kan väl sånt där?" Jaa..om de skulle hände skulle jag idag inte dö. Men frågan är omjag blivit glad? Tror inte de...hade nog givit de till någon i julklapp.

Härliga hälsningar direkt från ett vitt Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0