Vakna med mig. ^^

Ibland är jag rädd, den här veckan gjorde mig rädd. Den har gått så ruskigt fort, helt kusligt fort! Tänk efter och inse du med ;) Aldrig kul att tycka ensam. Eller hur? - tyck med mig!

Varje morgon när klockan ringer så:
1.Undrar jag varför den ringer, det är väl typ lördag?
2. När jag insett att det kan det ju inte vara så ägnar jag några tankar åt frågan "vilken dag är det?"
3. Jag gissar på massa olika lämliga dagar och kommer oftast fram till att det ändå är vardag och jag måste upp, NU!
4. Vilar lite till på kudden, sängen är ju så sjuk skön på morgonen!
5. Nu går jag upp...och frågar första bästa familjemedlem vilken dag det är. (om jag inte redan kommit på det)


Wow. Hur känns det att vara med mig en morgon ? :P

Smile!


Kommentarer
Postat av: josef

"Wow. Hur känns det att vara med mig en morgon ? :P"..sägert bara att du också infiltreras av WOW ...hela världen blir galen:P

2008-03-07 @ 18:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0