sing for me!

Hej.

Haft en trevlig hemma dag med mina syskon o pappa. Fikat, tittat på robin hood och sen hade vi en musik tävling. Det var riktigt kul faktist.
Be mig tävla med dig nångång så kan jag lära dig. Orkar man förklara här?..kommentera om du vill veta ^^

Ikväll blir det wallander. - Afrikanen

Föresten så saknar jag nikolajs röst. Nej jag saknar nog allt med honom. Har ju inte träffat honom på...18 timmar. Kära nån. Det var ju inte så länge. Ändå har jag tänkt på om jag ska ringa honom hela dagen..men att ta sig ända från soffan till mitt  rum känns lite jobbigt. Det är så ovant städat. Känns inte som mitt rum lixom...men jag ska allt ha det städat.

Imorgon går jag från 14:40-15:40 och jag ska nog byta mattegrupp. :/ tråkigt nog.

Smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0