Namnlista, var med du med!

Snackade nyss med nikolaj. (: Började som lite ovänner..slutade som vänner, och mer! :) Jag älskar honom...även om vi inte delar våra meningar i ur och skur..än. Han lär ju ändra sig till min åsikt om två veckor. Då är allvarets stund kommen..om han får fortsätta med wow eller inte. ..Har vi bårkat nu eller var det en diskution? - isåfall vårt första bråk. Och Vad orskade det i såfall? joo..WOW! Helt klart från djävulen!

Nu vill jag sova. Sova är kärlek!

Låt sverige sova mer!

Vem håller med om att man borde börja 10.00 varje dag? Hoppa över alal håltimmar och sluta som senast som nu..hellre tidigare? ! Jag är på! Är du?

Namnlista: (skriv ditt namn i en kommentar) !


JA! Det ska jag skriva en insändare om till svenskan! JA :D

<3 you! 

Kommentarer
Postat av: Noomi Franceen

I disagree , hällre sluta vid 2tiden varje dag och skippa håltimmarna

2008-03-07 @ 07:25:41
URL: http://noomif.blogg.se/
Postat av: Prybil

Jag är på :)

2008-03-07 @ 17:23:22
URL: http://victoriaprybil.blogg.se
Postat av: sofia

JAG ÄR FETT PÅ!

2008-03-07 @ 18:52:01
Postat av: Anonym

de va inte på grund av wow.. de va på grund av förutfattademeningar

2008-03-07 @ 23:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0