Lyckat!

Ni som inte var på ribbingebäck missade en väldigt rolig helg med oss, kan man säga! ;) Jag tycker verkligen att det var jätte kul! Och vi utnyttjade verkligen alla tid vi hade..eller nästan. Jag sov faktist 4 och en halv timme. Mer än de flesta kanske..men på morgonen väckte jag, nea, natta och vici alla andra på lägret med våran vackra sång och kastruller. Läger känsla! :P Dock var det bara vi som uppskattade det ;) Äsch!

Men vi hade iallfall fullt upp hela tiden, det var alltid något som hände. Och nu hittar jag solklart på hela ribbingebäck efter alla upptäcktsfärder ialla möjliga gångar! Vi hade lite tävlingar också. Något de kallade "Fångarna på ribbingebäck" och där förlorade mitt lag i finalen. Pga både mig och nikolaj, hans seghet i början och mitt rivande i slutet. Men vi hade iallfall kul. Och det var ju poängen!

Men vi lekte även de kära lekarna "fyra man i soffan" "Kändisleken" och "norsk-kurragömma". Och det var det värsta när samuel gömde sig uppe på en garderob nere ikällaren. Han låg där bergis en halvtimme minst innan någon hittade honom. Ha. Han var ju kung på att gömma sig :P

Sen åkte jag han till nikolaj och kollade på melodifestivalen med Fam. Brink och två av deras kusiner, Tove och Judtih. :) Trevliga flickor!

Jag har haft en bra helg, har du?

Nikolaj´s första runda på finalen. (Bevis på att han frågade: "Ska man bara ta nån?") <3 



Smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0