Hur ska det vara?

Hej lördag kväll. Inte direkt party men det funkar..sitter här och tittar runt lite på bloggar medans kricke försöker övertala mig att köpa cross. ^^ Om jag varit kille hade jag lätt gjort det, men är det okej att en tjej köper?

Sen blir det jätte tönitgt om jag kör som en mes..då vill jag inte vara med. Men det var såå kul att åka med honom..så lite sugen är väl klart att man är. Men så var man ju tjej..och en tjej borde uppföra sig som en eller?

Vad tycker du?

Btw ^^ Så hittade jag en sida som jag tycker du ska kika in på. Kändisar är inte "perfekta".Sidan.
Här är lite smakprov . . .







Kommentarer
Postat av: Prybil

Gödd! men när.. samma tid samma kanal? imorn, vilken tid (goldfish minne!) :p
mer storlekar åt sverige!

2008-03-09 @ 23:40:11
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0