Engång lillebror, alltid lillebror.

Tjena! :D

Happy day? No, I don´t think so. Har haft engelska prov och i morgon är det Fe prov. Prov prov prov! Hela tiden känns det som! Blää!

Men visst vi fick ju sluta massa tidigare men den tiden vigde jag så snällt som storasytrar gör till min lillebror. Jag är hans shopping gudie ^^ Eller vad man nu ska kalla det. Och i dag sa han en sak som fick mig att tänka. Min bror säger ofta sånt eftersom han är smartare än vad jag är men nu sa han nått lixom osmart. Fast ändå rätt.

Lillebror: "Först ville jag köpa de där gråaskorna men sen sa ju du att jag inte fick..."
Jag: "Va? Jag sa tt jag inte tyckte att du skulle köpa dem, men du får väl göra som du vill"
Lillbror: " Men de är ju samma sak, om du inte skulle gilla det är det som om man inte får"

Vart känner jag igen den här situationen? - Jo, när nikolaj ville spela wow. Fast han gick ju emot mig och spelade ändå.

Aja, min bror är mig trogen! ^^ haha. Engång lillebror alltid lillebror. Jag vet att prybb förstår mig i det!

Kommentarer
Postat av: Prybil

Självklart! :D

Skämtar du med mig?! Jag som är lite småkär i honom ju.. :p avundsjuk, ja!

And yes! Vi är grymma! :)

2008-03-12 @ 23:34:05
URL: http://victoriaprybil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0