Vissa inlägg kan inte ha en rubrik.

Lördags: Upp i ottan för att se trevlig ut och träffa min käresta Prybil! (synd att det inte blev så mkt mer vi hann ses) Du får bjuda hem mig eller lova att du kommer snart!
Åh så var det bröllop, och vá söta dem var. Vigseln var jätte fin och festen var avslappnad jätte rolig och trevlig! God tårta också, jag som inte ens gillar tårta! Grattis (!)

bro


Söndags: Upp tidigt igen. Möte du vet ;) Eller kanske du inte gör men jag åkte dit eftersom jag inte varit där på allt för länge. Sen blev det lite jobb och sen drog jag iväg till min pojk ensnabbis för att sen åka till abraham och se på fotbollsfinalen med andra trevliga folk. Det var en saligskala folk. Jag, Nikolaj, Abraham, Gabriella, Elisabeth W, Kicki, Robin, Josua enblom och weineus, Amanda, Liselott, Petrus, Christoffer w, Mickan...var det nån mer? Nope tror att de var alla. Efter finalen såg vi en mkt sevärd film "The prestige". Se den! Det är en sån där, som man fattar allt i slutet!

Vet du fler filmer som man fattar i slutet? Tipsa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0