The sims svacka

Det känns som om jag skriver lite "dagen efter" hela tiden. Ni vår alltid höra om vad som hände igår. Så blir de om man dissar datorn när man kommer hem på kvällen.

Igår jobbade jag en kortis och efter de åkte jag i regn/haglet på moppen hem till nikolaj. Där man sen fick trippa runt i hans mjuksibyxor eftersom mina jeans var genomblöta.

Nikolaj har föresten kommit in i en "the sims svacka". :/ uppskattas inte till tusen, men aja inget är väl perfekt! :P Vi byggde föresten ett hus på en tomt bestående av en sjö. hehe ^^

Men så fastande vi lite framför "two and a half men" och så avrundades dagen (som vanligt) med en film. Och denna kväll blev det nostalgi VHS Lejon kungen II. :p

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0