Fullspäckaddag

Jag säger bara. Fullspäckaddag tipspromenad. (?) Ingen aning vad tipspromenaden kom ifrån men hey, det rimmar!
Vad varmt det var idag, jag hade förväntat mig en regning dag så utan att titta ut ur fönstret satte jag på mig ett par gråa jeans och en rosa tröja med svarta skor till. Sprang ner och tänkte precis rusa ut i det fri mot bilen och lunch hos mormor och morfar när jag märker. Oj det var ju rätt soligt, oj det är typ 30 grader, oj kanske skulle byta om.

Oj oj oj, vad har vi gjort för att förtjäna detta väder? Vet ej, men tack! Tack tack.

Åt lunch hos mormor och morfar, köpte:
- hylla (vit, lack)
- klädförvaring
- tyg till kuddar och gardiner som jag syr själv! (HJÄLP)


Kom hem och dammsög poolen (den börjar se badvänlig ut), käkade pizza med familjen och trädgårdskillarna, sydde på mina kuddar, drack te.

Mm.. . i morgon blir det till att sy gardiner, städa och massa mer.

Bilder kommer på kuddar och gardiner, om de blir några. Få se hur bra de blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0