en sak till. . .

Godmorgon. Alltid ska de vara någonting som inte klickar på morgonen för mig. Hade en mildare grad av nackspärr i morse och känner mig fortfarande lite stel. Värmde en kudde och hade den på nacken under hela min långa frukost läsandes unt. Japp, så ligger det faktist till. Tidningen läser jag varje morgon. Får se hur länge det håller?

esterester1ester
lite super gamla bilder...



Har en hel del att göra idag...

Att göra:
- plocka ur diskmaskinen
- bygga ihop lite förvaring till min garderob
- sy gardiner
- sy kuddar
- städa mitt rum
- dammsuga poolen
- sätta upp min lackhylla
- bestämma vilka kort jag ska framkalla till mina tavlor
- framkalla dem!
- hämta ester på stationen
- Få ester att känna sig jätte välkommen och über nöjd med sitt val att  hälsa på sin favorit (jag)
- se desperate housewives (som jag spelade in igår, hann inte se de då)


Får se hur snäll dygnets tid är mot mig, hinner jag?

Njut av dagen hörrni!


Kommentarer
Postat av: nathalie

neeeej!! har det börjat?!?! piss också.

2008-07-23 @ 20:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0