Dumma. . .nån, kära. . .nån

Efter åskan igår pajjade vårat modem, sämst. Men nu har jag fixat det. Jag är faktist bättre än vad somliga tror! (ta åt dig om du vill)

Kollade nyss bdb och såg att nikolaj har fått inbrott i sin epa. För de första, VEM bryter sig in i en epa?! Det måste ju vara något av de dummaste man kan komma på. Men för de andra så skänk en tanke till min pojke som jag tycker väldans synd om just nu. Han nästan lever för sin epa, bara nästan. . . Stackarn. Borde nog slå honom en signal idag.

Och i morgon gott folk kommer.   . . .(trummvrivel) ester!  :)

Ska iväg till mormor och morfar snart och äta lite lunch. Usch va tidigt pensionärer ska käka. Jag åt nyss frukost. . .

min katt smet ut på taket igår och hoppade ner på marken. . .sen ville hon in. Knäppis.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Marty IS bright! jag vill komma och hälsa på dig.. nuu! och jaa, jag hoppas jag vinner, annars vore de fy skam :p

2008-07-22 @ 18:19:04
URL: http://victoriaprybil.blogg.se/
Postat av: niko

de e väl ganska smart ändå.. alla vet att epa pojkar vill ha bra ljud i sina epor.. dom sätter in dyr utrustning men har inget larm.. då e de väl guld o sno från dom?

2008-07-22 @ 20:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0