All the boys love...

Ester kom inte igår. Det blev lixom inte som planerat. Tåget från göteborg var fullt så hon åkte hem till norge med sin familj och skulle istället komma nu på onsdag eller torsdag.

Blev istället en dag med robert, nikolaj och eli på en filt ute i det fria. Satt där flera timmar och sen drog vi hem till rob själv för att se en "komedi" som visade sig vara en skräckis. "All the boys love mandy lane" har fortfarande inte riktigt fattat filmen. Men den är...överraskande. Bra skräckis, rätt grov. enligt mig.

 


Vaknade upp med värsta huvudvärken. Tog en ipren och sen har dagen bara flytigt på med olika små saker, fikat med morfar, fixat lite i garderoben. Bestämt saker och så har jag kommit på ännu en sak som jag önskar mig till min födelsedag.

Kanske skulle sätta ut min fin fina lista på önskiningar här. (:

Jag och lukas är lite på att hitta på nått i morgon eller på onsdag, nån som också är med?!

Lyckansostar på er.

Kommentarer
Postat av: niko

hon dödade alla som flörtade med henne!

2008-07-22 @ 20:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0