Saab vs Porsche

Nödvändig info:
För nått år sen sa min bror att han ville ha en Saab 900 som först bil. Själv tycker jag att den är hur ful som helst! Kallar den "keps-bil" just för att den ser ut som en keps. ^^ Ikväll när familjen satt och små pratade fick vi reda på varför han ville ha en sånn ful bil! (Han vill inte ha den längre - jag har frälst honom ifrån den)

Nu ska ni få höra, det är skrattretande!

"...Haha, men du ville ju ha en saab 900. Dem ser ju ut som en keps!" - Jag
"Meen! Ge dig! Jag vill faktist inte ha den längre. Vill du ens veta varför jag ville ha den?" - Lillebror
"Jaa! Är det för att du gillade kepsar? :P" -Jag
"Neej, jag spelade Need for speed porsche, och tyckte att den liknade Porsch 911 carrera" - Lillebror

- Alla gapskrattar - (stackars kille)

"Vad är det som är lika med en Porsche och Saab?" -Pappa
"Men jag vet inte jag tyckte det, utsidan tror jag" - Lillebror
"Det menar du inte, jag trodde du syftade på motorn ^^ :P " - Jag
"Ge dig!" - Lillebror
"Men varför ska du inte ha en porsche då, utan en B-kopia som är så ful?" - Pappa
"Men Saab är ju billigare!" -lillebror

Hahaha, jag orkar inte. Min bror är sååå ekonomisk!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0