Så ni vet..

Dream a little dream of me. säger:

jag har kommit på att du gör väldigt mkt punkter, det ger en känsla av at det är ngt fel. eller att du är sur.


Dream a little dream of me. säger:

okej då vet du!


martina säger:

punkter?


martina säger:

när jag skriver? ..


martina säger:

^^


Dream a little dream of me. säger:

martina säger:

vilken buss tar man till dig?..


martina säger:

jag gör alltid det


Dream a little dream of me. säger:

haha ja


Dream a little dream of me. säger:

vrf


martina säger:
vet inte...det bara är så ^^


Jag är allltså inte sur bara för att jag skriver punkter, det är mitt "tix" typ :P


Kommentarer
Postat av: S T E P H

haha xD

2008-01-19 @ 14:44:38
URL: http://stephanielouise.blogg.se
Postat av: josef

tix är braaa:P...haha...d e rätt coolt..beror kasnke på va
d
e men alla har ju typ nåt....som d bara mååse göra:P

2008-01-20 @ 23:35:58
Postat av: josef

tix är braaa:P...haha...d e rätt coolt..beror kasnke på va
d
e men alla har ju typ nåt....som d bara mååse göra:P

2008-01-20 @ 23:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0