Jag tänker, det är nog sådär bra . . .

Jag överlever ju tydligen utan nikolaj. Det är läskigt tycker jag...jag har börjat med en ny taktik.
Taktiken lyder: "Tänk på honom så lite jag kan"


Vilket är mega svårt. Han är ju så fin <3 Ännu svårare blir det att inte tänka när han varje dag skickar så underbart mysiga sms så jag..smälter? Jag älskar hans sms. De är dem jag lever på. Sant!

Men tillbaka till min utomalltannatbraochdenfunkarsuper-taktik! Tiden går faktist lite fortare...tänk lixom. Nu är det snart redan onsdag. Vilket betyder halva skolvecka svaldes super snabbt och jag få snart se min älskade pojk! Som kommer vara jätte brun och fin! :) Inte brännd och flagnad som alla killar försöker trycka i mig! Jag känner att de vill vara lika bruna och fina som honom! :P
Eller jag intalar mig själv de när de håller på med sitt psykande!


..undrar om jag skrev så att nån fattar? ....


Åkte med lillebror till stan efter skolan och kollade på lite lp-slivor. Min lillebror har kommit på att lp skivor är rätt mysigt! ..De var mitt uttryck..han menar väl att de är mer.."sköna"
Killar säger väl inte mysiga eller?

Sköt om er!


Kommentarer
Postat av: NTHA

Bra taktik, man dör om man tänker för mycket! :)

2008-01-29 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0