Jag har på hjärtat.

Hej hej...
Är nu hemma från min tripp till Sam. (: Man får alltid så god mat hos dem..Persisk! Faktist riktigt gott! Prova det nångång..

På vägen hem köpte jag godis, som jag typ inte ätit nått av..började må illa. Äter typ aldrig godis så...lite ovan kan jag tro.

Eli, det är inte denna helg utan nästa som du och jag äger mitt hus! ( ; Gissa om jag längtar (!) Var ju aplänge sen vi gjorde nått knäppt. Saknar att träffa dig varje dag <3 Det ska du veta!

Nu blev det väldigt mkt olika saker..men stå ut ^^

I morgon börjas det rivas på våran tomt! Äntligen? JA! Och sen ska grunden grävas innom kort (: Vecka 11 kommer huset! (:

"you know you love me" ^^ :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaw.. Jag längtar! Har nikolaj kommit hem då?

2008-01-21 @ 12:30:59
URL: http://elismulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0