Hej hål.

Kom ganska nyss hem från en lååång dag i skolan. Lång blev den tackvare alla håltimmar. Kul att vi ska få ännu en till på torsdagar och istället sluta kl 16 på fredag! Sämst! Sååå värdelöst.

Annars har de väl inte hänt så där jätte mkt speciellt att skriva om i dag, en ganska vanlig skoldag. (förutom alla hål)..är väl dags att börja vänja sig. ?

Hålet tillbringades iallfall i gott sällskap ;) <3 Det gjorde de hela lite lättare att ta sig igenom den svåra tiden. Du är min positiva del. :) Tack.

Hade föresten min första företagsekonomi lektion med..vad är det han heter?..Henrik! Han verkar ju super rolig (: Första lektionen var iallfall riktigt skoj! Bra intryck? JA! Tror jag kommer gillar företagsekonomi..även om lektionen kanske spårade ut lite p.g.a. Mattias. ^^ Haha..men han kommer ju alltid med sina minst sagt konstiga idéer om hur man ska skaffa pengar på alla möjliga vis..aja. Kul blir det nog!

Justde jag glömde ju mitt busskort hemma, kan va värt att skriva ;) ^^

Ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0