Heath Ledger

Hej hallå. Kvällsbloggning.

"Sorge" kvällen (eller vad man nu ska kalla de) för Heath Ledger. Avklarad. JA. Och det var ganska roligt tycker jag också. Två filmer jag gillade, och en tredje som vi inte pallade... den skulle säkert varit bra. Men jag gillar hela intiativet av simone. Men kanske även ska skänka ett litet tack till min "nikolaj-rival" Isak som bidrog med tak över
huvudet.

Vi såg:
- the knight´s tale (betyg: 4 av 5) - sevärd! Mkt grönt och brunt dock ;)
- 10 things I hate about you
(3 av 5) - lite små rolig.
- nånjaginteminns (såg bara början såå....Jag vet inte)
 



Tråkigt att Heath är död . . . men nått som är kul, är det att Fredrik satt där och visste inte om att han var död. Och han visste inte att vi var där och kollade på filmer bara med honom i för att minnas honom ^^ De framgick eft

er en liten stund. Meeen..man kanske inte kan ha koll på allt? :P

God afton gott folk. ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, sötnos. Bra att ni hade det kul.. och jag har inte vågat än :O Hjälp!

2008-01-27 @ 15:53:06
URL: http://elismulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0