Du vill inte byta dag med mig.

Hej

I dag har varit en mins sagt påfrestande dag. Om du läser hela inlägget kommer du säkert att förstå mig..

Dagen började tidigt, väldigt FÖR tidigt! Redan kl 06:30 ringde klockan, men snoozen min vän tröstade mig i några minuter till :)
Sen var det dags att stiga upp och mitt humör var tråkigt nog inte på topp. Såg framför mig alla mornar som jag inte ska få sova på. :/ blää!

Sen till skolan då..där var det F R U K T A N S V Ä R T kallt! Huu! Jag gick runt och frös hela dagen, mina fringrar blev till o me blå/gröna. Fy. Vilken start man fick i skolan. En positiv sak bland alla negativa var ju ändå att vi slutar 4 och inte 5 på onsdagar framöver! Yes! :D

Efter skolan åkte jag hemvägen genom city ^^ gick på ett Nu hemligt uppdrag och sen var jag påväg mot bussen. Kollade på klockan och gick väldans mkt fortare eftersom min klocka var 10 över (då bussen går) ..kom fram till busshållplatsen och där stod bussen. Sen hände det! Den började rulla! Nooo!

Så jag spraaaang! Superdupermegajätte fort sprang jag..ända från Klostergatan till St.Mikaleskyrkan. Och jag hann med bussen! Stort tack till alla rödljus som saktade ner den. Tack tack! :)

En sak till...(en bra) Jag har anmält mig till åre! Hör du de prybil! Nu är det dags för dig också..annars blir jag ensam tjej! :O

(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0