Ben & Jerry´s i frysen.

Natten var hemsk, känns inte som om jag sov någpnting alls!  Låg och vred  mig i flera timmar utan att ens känna mig trött :/ Hade jätte ont i halsen och efter ett tag började även huvudet göra ont.

Så i dag är jag hemma från skolan. Jag missar alltså ekonomin i dag. Surt, jag som hade sett fram emot den. Men matten gör inget att jag missade! (:
Sitter just nu och lyssnar på the vocie med min ansiktsmask och skriver detta inlägg. Ganska mysigt ändå..bara jag inte hade ont i halsen så jag kunde äta min Ben & Jerry´s glass (fudge brownie) som står nere i frysen. ÅH..vad jag längtar efter den! Den är helt klart från himelen!
image149
Men istället får jag nöja mig med att sitta här upp och bara tänka lite på den...

11:45, nu skulle jag tagit bussen till skolan som börjar 12:40...happ.. i dag är jag en hemma-student ^^










Kommentarer
Postat av: Karina

Oh, I love Ben & Jerry´s! Har du testat "chocolate therapy"? Den är guld om man gillar choklad. Vem gör inte det? Hehe.

2008-01-14 @ 11:54:37
URL: http://fager.blogg.se
Postat av: Karina

Hehe, jo jag håller med, det mjuka i fudge brownie-smaken är godast!! Ha det gott!

2008-01-14 @ 12:03:58
URL: http://fager.blogg.se
Postat av: Lina

Eller hur?! Den är min favorit också, än så länge! Den är så extremt god med de där bitarna i! MUMS!

2008-01-14 @ 12:34:03
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0