Är det så?

Igår var jag på en mack och skulle köpa godis. Jag gick fram mot godiset och började öppna en lila påse som jag tyckte var fin. Tog en godis-spade och började välja godis. "Godis hjälper om man saknar" hör jag plötsligt en äldre lätt tilltuffsad man säga. Jag kollar upp och ser ett butiksbiträde gå förbi. Bryr mig inte om mannen utan återgår till mitt godis väljande. Så hör jag mannen harkla sig och sedan säger han med en betydligt högre röst. "Jo, jag sa att godis hjälper när man saknar!" Så tittar han på mig och ser väldigt ledsen ut. Jag nickar och känner mig jätte träffad. Sen går han ut från butiken...

Mannen har nog rätt, för jag har inte köpt godis på väldigt länge. Men så åker jag så fort som Nikolaj är borta direkt till en mack och köper godis. Läskigt! 

Såg jag ut att sakna någon tro? Ser man de på folk?  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt man :)

2008-01-21 @ 19:12:43
URL: http://elismulan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0