6 Januari

Hellu!

Mitt rum var så äckligt, fattar inte att folket var där inne och spelade poker igår. Stackarna, det låg ju dammtussar överallt! Nu är dem uppslukade i alla fall. Tur de, slipper jag ligga och nosa in mig i allt damm. Usch!
Mitt rum är nu mera superdupermegajätte fint!

Dagen vigs åt att ta det alldeles förfärligt lungt! Men det blir nog en pormenad med prybb senare ikväll. Hon behövde "tala ut" skrev hon kl 10 i morse. Det är tydligen det jag finns för ;)

Ooooooo...nu har jag laddat ner Lucky number slevin. Sett den, men den är alltid lika bra!

Ha de.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att man fick komma igår då... :(

2008-01-06 @ 22:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0