Trevligheter i saknaden efter honom... :/

Man lär sig uppskatta de små trevligheterna när man inte får träffa sin pojke på alla hjärtans dag.

Mamma: " Hur är det gumman?"
Martina: " Jag har tråkigt...nikolaj fick ju inte komma och jag vet inte vad jag ska göra. Har suttit och glott på Tvn i två dagar nu..jag är trött på det!
Mamma: " Men du och lillebror kan ju ta o spela monopol! ....<tystnad>....faast det har vi ju inte.

Kuul....det finns så mkt att göra!

Rebecca: " En gång när min kompis tog en sån där spruta förra året blev hon sjuk efter två veckor...hon fick sån där...(försöker komma vad sjukdomen hette)....men ni vet..vad är det den heter???....
Pappa: " En stor ost skiva? :P "  

Haha! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0